Dieta de slabit Scarsdale

Posted by: | Posted on: aprilie 24, 2012

Dieta Scarsdale este una dintre cele mai populare diete de slabit eficiente create vreodată. Dieta creată de Dr. Herman Tarnower vă permite sa pierdeți până la 20 de kg în două săptămâni.
Doctorul sustine că dieta Scarsdale are rezultate miraculoase și rezultatele vor fi permanente spre deosebire de alte diete în urma cărora la scurt timp veți acumula din nou kg în greutate.
Dieta Scarsdale se bazează pe un conținut scăzut de carbohidrați și grăsimi dar este bogată in proteine .
Dieta medicala Scarsdale împiedica orgnismul să se adapteze la aceasta, asa cum se întâmpla de cele mai multe ori in cazul altor diete.
Este foarte important să știți încă de la început că această dietă nu este una de înfometare.

Înfometând organismul vom slăbi resursele energetice chiar și sistemul imunitar
Diata Scarsdale se compune din 800 până la 1200 de calorii pe zi.
Câteva reguli de bază în dieta alimentară SCARSDALE:
• Mănâncă exact ceea ce prevede dieta (nu înlocui un aliment).
• Între mese, dacă ți se face foame, mănâncă doar țelină sau morcovi (chiar si pe săturate).
• Consumul de băuturi alcoolice este interzis.
• Băuturi premise în această dietă sunt : cafeaua cu sau făra cofeină dar fară zahăr, laptele, apa (și gazoasă), ceai și bauturi gazoase dietetice cu orice aromă. Se pot consuma lichide oricât de des ați dori.
• Toate cărnurile trebuie să fie slabe, astfel dacă carnea conține urme de grăsime vizibile acestea vor fi înlăturate. La carnea de pasăre pielea va fi îndepărtată.
• Preparați-vă salatele făra ulei, maioneză sau alte sosuri bogate în grăsimi. Nu folosiți la salate decât sos de muștar, lamâie sau oțet.
• Mănancă legume proaspete făra unt, margarină sau alte grăsimi (se poate pune lămâie stoarsă peste ele).
• Nu este novoie să consumați toate legumele prevăzute in această dieta dar nu înlocuiți nici un aliment cu altul. Trebuie respectate combințiile de alimente precizate.
• Nu vă supraicărcți stomacul. Când vă simțiți satul(ă) trebuie să vă opriți !
• Nu ține-ți dieta mai mult de 14 zile la rând.
• Trebuie să vă pregătiți un tabel de 14 zile în care vă supraveghiați scăderea în greutate.

Dieta alimentară SCARSDALE de 14 zile

Mic dejun zilnic
• O jumatăte de grapefruit (dacă nu gasesti, il poti inlocui cu fructe de sezon);
• O felie de pâine neagră / graham prajita, fără unt sau margarină;
• Ceai sau cafea fără zahăr, lapte sau frișcă;

Luni

– Platou de carne rece, variată după gust (carnuri slabe: pui, curcan, limbă, vită fără grăsime);
– Roșii felii, coapte sau înăbușite;
– Cafea, ceai sau băutură acidulată dietetică; – Pește sau fructe de mare;
– Salată asortată și legume;
– Grapefruit;
– Ceai sau cafea;

Marți

– Salată de fructe asortata: puteți combina toate fructele pe care le aveți la îndemana;
– Ceai sau cafea. – Biftec tocat, la grătar (din belșug);
– Roșii, salată verde, țelina, măsline, varză de Bruxelles sau castravete;
– Ceai sau cafea.

Miercuri

– Salată de ton sau de somon (scurgeți uleiul), stropită cu oțet sau cu lămâie;
– Grapefruit sau pepene galben (sau un fruct de sezon);
– Ceai sau cafea. – Grătar de vită (dupa ce ați îndepărtat orice urmă de grăsime);
– Salată verde, roșii, castravete ăi telină;
– Ceai sau cafea.

Joi

– Două ouă, preparate așa cum doriți, dar fără grăsime;
– Brânză de vacă degresată;
– Dovlecei sau fasole verde, sau roșii felii înăbușite;
– O felie de pâine neagră sau graham prăjită;
– Ceai sau cafea. – Pui la grătar din belusg ( indepărtați pielea și grăsimea);
– Spanac, argei grași, fasole verde.
– Ceai sau cafea.

Vineri

– Felii de brânză;
– Spanac, din belșug;
– O felie de pâine prăjita (nagră sau graham);
– Ceai sau cafea. – Pește sau fructe de mare;
– Salată asortată cu oricâte legume prospete sau fierte;
– O felie de pâine prăjita (nagră sau graham);
– Ceai sau cafea;

Sâmbătă

– Salată de fructe oricat doriți;
– Cafea sau ceai; – Curcan sau pui la grătar (îndepartată pielea și grăsimea);
– Salată verde cu roșii;
– Grapefruit sau fruct de sezon;
– Ceai sau cafea.

Duminică

– Curcan sau pui;
– Roșii, morcovi, varză fiartă, conopidă sau broccoli;
– Grapefruit sau fruct de sezon;
– Ceai sau cafea. – Muschi de vită la grătar , din belsug;
– Salată verde, castravete, țelina, roșii (tăiate sau înăbușite), varză de Bruxelles;
– Ceai sau cafea;





Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>